WYBÓR MIEJSCA ŚLUBU I WESELA
Ceremonia zaślubin i wesele odbywają się w różnych miejscach. Zdarzają się wesela pod gołym niebem, np. na plaży, w otoczeniu ruin zamkowych, czy podczas lotu balonem, jednak przede wszystkim nasze Pary wybierają domy weselne i eleganckie restauracje. Dzięki nam wybierzecie idealną scenerię swego ślubu!
- Na pierwszym niezobowiązującym spotkaniu poznajemy przede wszystkim Wasze oczekiwania i marzenia.
- Po ustaleniu wszystkich szczegółów – przedstawiamy Wam przykładowe miejsca,
- Następnie oglądamy wspólnie wybrane miejsca i kiedy będziecie wiedzieć, że to właśnie
Jeśli nie Jesteście pewni swojego wyboru – mamy dla Was wiele ciekawych propozycji, dzięki którym będziecie mogli sami zdecydować, czy wolicie nowoczesną salę, wesele w plenerze czy może kameralną kolację w barokowym dworku.
które odpowiadają Waszym oczekiwaniom i podpisujemy umowę. Miejsca, które Was interesują wstępnie rezerwujemy na okres kilku dni – dlatego nie musicie się obawiać o to, że ktoś inny zajmie Wasz termin.
TO miejsce – pomożemy Wam ustalić wszelkie elementy organizacyjne. Potwierdzimy rezerwację, przygotujemy umowę z lokalem, wynegocjujemy dla Was jak najlepsze ceny, zaprojektujemy wystrój, ustalimy najlepsze dla Was ustawienie stołów oraz doskonałe menu. Niespodzianki są cudowne, lecz dzięki nam nie musicie się martwić, że jedną z nich będzie za ciasna sala do tańczenia albo niesympatyczna obsługa.
Miejsce ceremonii ślubnej i sala weselna – ich design, wielkość, układ pomieszczeń to czynniki mające ogromny wpływ na przebieg całej ceremonii i zabawy weselnej. Ich wybór nie powinien ograniczać się tylko do ustalenia miejsca – narzeczeni często zapominają o ważnych aspektach, o których pamiętają profesjonaliści… Przed ich wyborem zawsze przedstawiamy szczegółową ofertę – tak, aby Narzeczeni mogli wybrać odpowiednie dla siebie miejsce. Czy sala jest klimatyzowana, czy kościół jest ogrzewany, czy dojazd do lokalu nie sprawi gościom problemu, czy jest tam miejsce gdzie będą mogły usiąść małe dzieci, czy jest wystarczająco dużo przestrzeni dla DJ czy zespołu, czy jest odpowiedni przewiew, ilu kelnerów serwuje posiłki, czy przed kościołem można sypać ryż, czy jest możliwość dekorowania sali i kościoła we własnym zakresie, czy jest odpowiednia wentylacja, aby nie czuło się dymu z papierosów? Ilość pytań jest niezliczona.